Opcja MAX

Mamy przyjemność ogłosić, że P1 Mover jest teraz dostępny w opcji MAX.

Opcja ta podnosi moment obrotowy napędu P1 Mover o 18% (jednocześnie obniżając prędkość o 15% – prawa fizyki!) i ma postać zmodyfikowanej przekładni pośredniej.

Dzięki modularnej konstrukcji napędu P1 Mover montaż opcji MAX jest prosty i sprowadza się do wymiany kół zębatych w przekładni pośredniej, bez konieczności zmian w innych komponentach systemu.

P1 Mover od początku projektowany był z myślą o uzyskaniu maksymalnych możliwości z jednej pary silników napędowych – przez lata uzyskał bardzo dobrą opinię zwłaszcza wśród użytkowników największych przyczep kempingowych oraz przyczep komercyjnych. Jeśli jednak przeciążenie systemu zdarza się Tobie zbyt często i nie będzie przeszkadzać Ci zmniejszona o 15% prędkość (z 12.5 do 10.5 cm/s) – warto, abyś rozważył montaż opcji MAX. Oczywiście możesz zamówić napęd P1 z opcją MAX zamontowaną fabrycznie.

P1 MAX jest polecany zwłaszcza do dużych przyczep 2-osiowych oraz przeczep komercyjnych, które przy skręcaniu wymagają potężnych sił i najmocniejszego dostępnego napędu. P1 MAX jest wstecznie kompatybilny ze wszystkimi napędami P1.

kod produktu:

zestaw MAX do montażu w standardowym napędzie P1: 0120MAX

zamontowany fabrycznie: dodaj MAX do modelu P1 (np. P1 Mover ATA Ltd MAX)

 

Nota:

Pomimo, że nie podajemy oficjalnych specyfikacji dotyczących maksymalnej dopuszczalnej wagi przyczepy (przy przyczepach 2-osiowych jest wiele czynników mających wpływ na pracę napędu, jak: stan kół, kółka prowadzącego, a nawet konstrukcja ramy i rozstaw osi), proste równanie mechaniczne wykaże 18% wzrostu momentu (“siły”) napędu (oczywiście kosztem prędkości) po zastosowaniu przekładni MAX.

Jako odniesienie: testowaliśmy P1 Mover MAX zamontowany na 2-osiowej przyczepie o wadze rzeczywistej 2.8t i nie przeciążyliśmy systemu ani razu, skręcając na płaskim betonowym podłoży (przeciążenia zdarzały się w takich warunkach ze standardową przekładnią). Dla wyjaśnienia podamy, że skręt przyczepą 2-osiową jest najbardziej wymagającym manewrem – mover musi pokonać opory drugiej osi, do czego potrzebny jest ekstremalny moment obrotowy. Oczywiście ta sama przyczepa z lekkością pokona przeszkody (niewielki krawężnik, wzniesienie itp) jadąc wprost. Mając na uwadze powyższe, możemy z najwyższą pewnością, że napęd P1 Mover MAX jest najmocniejszym napędem 2-silnikowym dostępnym na rynku.